top of page

שינוי הוא הזדמנות

מהו משבר? משבר הוא שינוי, גבינה שזזה.


בצד השני של המשבר, יחזור להיות שיווי משקל.


העולם נמצא בשינוי, מטלטל, לא לינארי, רצוף ותכוף - מה קורה בתוך עין הסערה?


באמצע נראה ארגונים שנוקטים באחת משתי הטקטיקות - מנסים לשרוד או מנסים לצמוח.

כמו fight or flight or freeze.


איך צומחים במשבר?

1. מבצעים הערכת מצב מבוססת דאטה איכותנית וכמותית

2. בונים אסטרטגיה אג׳ילית חדשה של 360 מעלות - עסקית, מוצרית, שיווקית וארגונית

3. יוצאים לשוק

4. מודדים, מנטרים, ומתקנים


אם זה נראה מוכר, זה כי מדובר בתהליך פרודקט-מרקט-פיט שהוא מחזור החיים הטבעי של כל סטארטאפ. האתגר הוא להתאים את התוכן של התהליך לשינוי שמתרחש ולא להצמד להנחות המקוריות.


ב Strategy Board אנחנו מייצרים אסטרטגיה ב 360 מעלות, שכוללת מטרות עסקיות, התייחסות למוצרים, אסטרטגיה שיווקית חדשנית וגם התאמה של התשתית הארגונית.


דברו איתנו לשמוע כיצד!




צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


© 2021 Strategy Board.

bottom of page