מהו משבר? משבר הוא שינוי, גבינה שזזה.
בצד השני של המשבר, יחזור להיות שיווי משקל.
העולם נמצא בשינוי, מטלטל, לא לינארי, רצוף ותכוף - מה קורה בתוך עין הסערה?
באמצע נראה ארגונים שנוקטים באחת משתי הטקטיקות - מנסים לשרוד או מנסים לצמוח.
כמו fight or flight or freeze.
איך צומחים במשבר?
1. מבצעים הערכת מצב מבוססת דאטה איכותנית וכמותית
2. בונים אסטרטגיה אג׳ילית חדשה של 360 מעלות - עסקית, מוצרית, שיווקית וארגונית
3. יוצאים לשוק
4. מודדים, מנטרים, ומתקנים
אם זה נראה מוכר, זה כי מדובר בתהליך פרודקט-מרקט-פיט שהוא מחזור החיים הטבעי של כל סטארטאפ. האתגר הוא להתאים את התוכן של התהליך לשינוי שמתרחש ולא להצמד להנחות המקוריות.
ב Strategy Board אנחנו מייצרים אסטרטגיה ב 360 מעלות, שכוללת מטרות עסקיות, התייחסות למוצרים, אסטרטגיה שיווקית חדשנית וגם התאמה של התשתית הארגונית.
דברו איתנו לשמוע כיצד!
![](https://static.wixstatic.com/media/6af2f7_0e9e690c47f64661b43b7b0750e57b3d~mv2.jpeg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/6af2f7_0e9e690c47f64661b43b7b0750e57b3d~mv2.jpeg)
Comments