top of page

למה BPM?

לפני מספר חודשים עבדנו על פרוייקט אסטרטגיה גדול מאוד.

ה Product-market-fit היה מצוין, אבל היתה בעיה בצד העסקי - המבנה הארגוני של החברה לא תמך באסטרטגיה.


דוגמא? אם האסטרטגיה היא להפוך להיות מובילי שוק, לא תצליחו אם העסק מתנהל כמו חנות מכולת.


הצפנו את זה ללקוח בשלב מוקדם של האבחון הארגוני, אך הוא בחר להמשיך בתהליך בלי להקשיב להמלצותינו לגבי תהליכים והגדרות תפקיד.

ספוילר - החברה לא הצליחה ביישום.


תהליך Product-Market-Fit הוא תהליך של שינוי מתמיד. ויש משמעות לניהול השינוי הזה לא רק במוצר ואל מול הלקוחות, אלא גם פנימה לתוך הארגון. היישויות האלו שלובות!


ולכן, פיתחנו ב Strategy Board Consultancy את מודל BPM - Business, Product, Marketing.

השילוב של האסטר

טגיה העסקית לתוך התהליך מייצר אסטרטגיה לא רק נכונה, אלא עמידה ומתוקפת.


מה כלול בתוך אסטרטגיה עסקית?

הבנה עמוקה


של העסק והשוק

הגדרות מטרות ויעדים עסקיים

התשתית העסקית והארגונית שתשרת את האסטרטגיה המוצרית והשיווקית


לסיכום - לבנות אסטרטגיה זה קל. הנייר סופג הכל. לבנות אסטרטגיה שתצליח, זה אתגר רציני.



3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

コメント


© 2021 Strategy Board.

bottom of page