top of page

הקשר בין המילים המצאה ומציאות ובינה מלאכותית

יש המצאות שמשפרות קצת את החיים שלנו, אבל יש המצאות שמייצרות מציאות חדשה לגמרי כמו הגלגל, החשמל, מכונת הדפוס, האינטרנט והסמארטפונים, ועתה הגיעה תורה של הבינה המלאכותית.


הבינה המלאכותית, מטילה פצצה על המציאות. וכמו תמיד בעת שינוי, יש את אלו שמסרבים להכיר באירוע וחוסמים את השימוש בטכנולוגיה החדשה, ויש את אלו שכבר קפצו על העגלה ומתחילים להרוויח ממנה.


בדוח הState of the organization 2023 של מקינזי שיצא בשבוע שעבר, השיפט השלישי מתוך עשרת השינויים הגדולים שארגונים עוברים בשנת 2023, הוא מהפכת ה AI.


כשהעולם עובר כזו מהפכה, זה מחייב חברות להכנס מיד לתהליך אסטרטגי ולהגדיר מחדש לא רק את הפוקוסים העסקיים שלהם, אלא גם את המוצרים והשירותים שלהם, ומפה גם את האסטרטגיה השיווקית שלהם.


איך בכלל מפתחים אסטרטגיה?


אנחנו ב Strategy Board פיתחנו את מודל BPM:


מודל 360 אמיתי, שבוחן את שלושת המימדים של פעילות החברה- Business, Product, Marketing. המודל מבוסס על ההבנה ששלושת המימדים קשורים ובכל נקודת זמן הם נבחנים יחד, והיתרונות המרכזיים שלו הם מצד אחד רלוונטיות ואג׳יליות, ומצד שני תמונה מלאה. כשאנחנו בודקים Product-Market-Fit בצורה איטרטיבית, BPM הופך להיות כלי עבודה חזק מאין כמוהו, ומייצר אסטרטגיה תלת מימדית שיכולה להתמודד עם שינוי כל כך דרמטי בעולם כמו הבינה המלאכותית.


האם הארגון שלכם כבר בנה אסטרטגיה עסקית, מוצרית ושיווקית מעודכנת אל מול מהפכת ה AI? מוזמנים לשוחח איתנו ולפצח את האתגר!




2 views0 comments

© 2021 Strategy Board.

bottom of page